2 reaktioner till “Vår i Carlanderska parken

  1. Fin och glädjande bild, som kan ersätta andra gamla mer sorgliga minnen man har av Car land ska, även om de inte är direkt personliga, om jag nu fâr skriva sâ här…

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar