4 reaktioner till “Go vila, IKEA

  1. Fin bild pâ en riktigt liten kram-go’ raring. I verkligheten vilar de ju inte alltid sâ förnöjt som det tycks här pâ Ikea…

    Gillad av 1 person

      1. Jo nog är det sâ… Efter besök där har man ofta med sig nân grej hem, som man ju först inte tänkt sig, ibland bara ikeanska matvaror eller bär-kassar 😉

        Gillad av 1 person

Lämna en kommentar